Saturday, 10 November 2012

Jom Belajar Main Gitar!



Masa cuti ni gua mo belajar main gitar plak... Ha..ha...dolu-dolu gua pernah belajar main gitar, tapi terbengkalai di tengah jalan...hu..hu...  Tapi, kali ni gua nak belajar betul-betul. Kali ni gua cuba plak belajar melalui ebook - gua beli aaa...bukan download secara free dari mediafire...


e-book Pakej Lengkap Belajar Gitar Cara Pantas
Kalau korang berminat, korang boleh dapatkan info mengenai e-book ni daripada link berikut:  


Beli jangan tak beli...he..he...  Gua belum berani bagi testimoni mengenai e-book ni sebab gua pun baru baca.  Tapi kalau korang ingin tahu & berani mencuba, kliklah link di atas.


Ini gua punya gitar - murah dan made in China..  Ha..ha...sesuai untuk 'newbie' seperti gua.  Panduan dan tips untuk membeli gitar juga turut dimuatkan dalam e-book Belajar Gitar Cara Pantas.  Sambil belajar, gua cuba-cuba plak main lagu ni - Najwa Latif - Carta Hati (ehem...masa belajar ni, kita lupakan dulu pasal genre muzik kesukaan kita).


Intro: C Am F G

C Am
Engkau duduk di situ
F
Diam tersipu malu
G
Mahu mendekati aku

C Am
Aku mulai resah
F
Hatiku jadi kebah
G
Melihat dirimu aku rebah

C Am
Tapi hati ini kuat menyatakan
F G
Kau terkini duduk di carta hati

C
Lagu cinta kita bermula
Am
Dari mata turun kejiwa
F
Dari teman menjadi cinta
G
Dan berjanji untuk setia

C Am
Sehidup semati kita
F
Menjanjikan bahagia
G
Untuk kita berdua selamanya

Bridge: C Am F G
Ooo…Ooo…Aaa...Aaa…

C Am
Jangan engkau jangan pergi
F
Jangan tinggalku sendiri
G
Jangan tinggalkan carta hati

C Am
Kau janjikan bahagia
F
Ku janji kau tak terluka
G
Teruslah berada dicarta hati kita

Outro: C Am F G
Lalalala…Ooo…Ooo…Lalalala…Mmm…

Info lain tentang gitar, sila kunjungi blog-blog ini: 


No comments:

Post a Comment